HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.05.04. 21:58 zanz

Hajnali telefon

 

Megkérnék minden kedves versenyzőt, hagyja meg nekem az éjszakát és ne zaklasson telefonhívásaival!

1. Én vagyok a tök, hogy miért nem kapcsolom ki!
2. Ki a bánatnak jut eszébe hajnali fél 2-kor felhívni? Ennyire perverz ötlet, hogy bájosan bamba, átlagos reakcióidőmön túli reagálásomat hallgassa a legegyszerűbb kérdésekben?
3. Ja, és az csak hab a tortán, hogy ismeretlen számról.

Épp elaludtam és még álmodtam is vmit Madmartigennel és egy hegedűvel kapcsolatban, mikor a telefonom énekelni kezdett. Persze mire a telefonhoz értem, már teljes hangerővel énekelt, így csak lestem ki a fejemből, és azon gondolkodtam, hogy hogyan kéne elkussoltatni, mert a kőc már mocorogni kezdett. Így gondoltam vhogy lenyomom. (Összecsukhatós modellt!? Azt még nappal sem lehet!)
Végül odajutottam, hogy akkor felveszem. De! Kicsúszott a fedlap az ujjaim közül és
villámgyorsan (legalábbis nekem annak tűnt) a kiindulási helyére visszatért. Ennyit erről!

Az eset folyamodványa

Másnap este "csak" fél 1-kor jött a hívás. Persze felvettem, de nem szóltam bele (lányos zavaromban még ezt is elfelejtettem), így hallgattam, hátha vmit megtudok a hívóról. Mivel semmi kommunikáció sem kezdödött, hát letettem. 2 perc múlva megint csörgött a telefonom. Megint nem szóltam bele. Ismét nagy csend mindkét oldalról. Aztán vmi mocorgás és utána vmit susogott a hívó. (talán a nevemet, de nem biztos) Végül letettem és ennyi. Persze aludni nem tudtam, csak zakatolt a fejemben a sok gondolat. (milyen vircsaftot tudnak csinálni!)
20 perc múlva megint csörgött a telefonom! Na most vmi nagyon frissre sikerült hanggal beleszóltam, aztán csak hallgattam. Végül kiköltöztem a fürdőszobába és a lehajtott wc-deszkán ücsörögve néha a helyzet abszurditásán vigyorogtam.
Aztán anyám megtette a szokásos éjszakai járatát, így kiszorultam a fürdőszobából. És összeszedtem minden - még nem alvó - bátorságomat és megnyikkantam. (még sajátmagamnak is idegen hangon) Közöltem a hívóval, ha arra gondolok, akire, akkor csak bólogasson nyugodtan, aztán jó éjszakát kívántam.

Folyamodvány II.

Hajnali 5:19-kor csörgött megint a telefonom. Annyi erőm volt, hogy felvegyem, aztán csak pislogjak a szürke világba bele. Majd fél perc múlva leraktam. 5 percig még morogtam magamban, hogy ki lehet ilyen kedves, hogy hagyott 4 órát aludni? Majd beájultam.

Folyamodvány folyamodványa

TelefonBetyárom most egész "emberi időben" hívott, "csak" 3/4 12-kor hívott, így szinte már rutinból kivackoltam a fürdőszobába és kucorogtam a lehajtott wc-deszkán. Persze most se szólt bele senki, nekem az egészen egyre nevethetnékem támadt, mert közben olyanok jutottak eszembe, hogy "na, a CIA ezzel a beszélgetéssel sem tudna mit kezdeni!"
Aztán vmi mocorgás féle kezdődött a túloldalon, majd vad sóhajtozás. No itt rövidre vettem a "beszélgetést". És ennek örömére - és Madmartigen előzőleg adott tanácsára - kikapcsoltam a gépet.

Folyamodvány folyamodványának folyamodványa

Miután másnap Largonak is - nagy a Rokonylelkeim száma - ecseltem a témát, adott egy igen hasznos tippet. Nevetesen csak mint megfélemlítés miatt nyögjem be, hogy már a rendőrség is beszállt a buliba.
Délután Madmartigennel találkoztam és a szolgáltatómnál bejelentettem a kései hívogatomat, ahol helyből léptünk is az ügyben. És így most már a szolgáltatóm fogja a rendőrséggel felvenni a kapcsolatot ez esetben. :D

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr481103191

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: selenium automation training london 2019.06.03. 15:05:43

Amit egy angol csapat elleni meccsből tanulni lehet - Nou San Trafford

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása