HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.05.22. 16:38 zanz

Eltűnt - megkerült

Nem tudom miért, mostanában merő idegzsába vagyok (ha már merőkanál nem lehetek), így minden apróságot rosszul reagálok le. (volt már ilyen a történelemben!)
Talán a jóhangulatomhoz az is hozzájárult, hogy Makka reggelre nagyon köhögősre vette a figurát, és ezért anyám a tőle megszokott kedvességgel lehülyézett, hogy miért akarom bevinni az óviba. Annyi érvem volt, hogy anyák napi ünnepség lesz az óviban, és Makka már nagyon beleélte magát, hogy szerepelni fog! Ja, nekünk meg temetésre kell mennünk.
Végül otthon maradt a kőc, ami mindjárt úgy nyilvánult meg, hogy távirányítót megszerezte két köhögés közben és a "mesekapcsolóval" a kívánt csatornát elérte. (mondanom se kell, hogy azóta csak az megy! még jó, hogy 20:00-kor vége az adónak!)
Kapott reggelit, így még csöndben is maradt egy darabig, addig kaptam egy kevés időt, hogy még pihenjek.
Majd anyám idegroham hatása alatt elvonult a temetésre. Mi pedig otthon elfoglaltuk magunkat. Makka építkezett, én meg a neten kóboroltam.
Kíváncsiságból ránéztem Ypszi blogjára is. Némá', él! És még ír is! És volt Pesten is! (kisördög üvöltözött a fejemben mindenféle kigyót és békát - majd abba hagyja!)
Közben azon gondolkodtam, hogy nem lesz adóbevallásom, akkor ilyenkor mi van? A büntetést nem tudom kifizetni és nem is akarom... ergo, csendben maradok, lapítok és megpróbálok kevésbé bűzölögni, mint a barna paca a pelenkában.
Anyám előkerült, nekem is indulnom kellett a munkába. Beérek, volt pár vevőm, aztán csak néztem ki a fejemből.... és kihasználtam az alkalmat, hogy emilezzek.
Csöng a telefonom! Méghozzá Mr. Bean röhögésével, ez csak egy ember lehet! Ypszi!
(Milyen legyek? Morc? Életvidám? Éticsiga mobilizált házában?) Felvettem... beleszóltam... gyanakvóan...
Szóval, Ypszi gyorsan bocsánatot kért, hogy eltűnt jópár hónapra, és az adómról kérdeződösködött, majd leboltoltuk, hogy este megcsinálja. Aztán még sikerült másfél órát beszélnünk több részletben (elvégre a napi karakterét le kell neki beszélnie! meg már régen is beszéltünk!).

Aztán lehet, hogy csak a Loreena Mckennitt koncert miatt hívott fel! :P Igaz, ebből másnap lett egy kevés keveredés, és még a megoldása rám vár.... de ez az én harcom, megoldom!

Hazaérek, telefonjaimat töltöm (a kis bénák, nem bírják a kiképzést), aztán gyógyszertárba is elvonultam, majd felhívtam Ypszit, hogy akkor tőlem fáklyás menet, indulhat az adóbevallás... 10 perc múlva jött is a kakaskukorékolás (milyen régen hallottam már!), hogy elküldte az Apeh felé. 2 perc múlva a válaszomra megint kakaskukuriku (kezd tényleg visszatérni az élet).

Szóval így lett megkerült az ősrégi barátnőm. :D
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr301137705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása