HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.06.11. 21:37 zanz

Há' érted, nem?!

Én gyanútlan állat! Merengek a gép felett, mert nem sikerült telepíteni a munkához egy fontos progit, mikor bejelentkezem msn-re. Hátha tudok vkitől szakmai tanácsot kérni. Erre rámtalált Noámi.
Semmi köszönés, belecsap a lecsóba. (megjegyzem halkan mióta felvettem - vagy ő vett fel, fene se emlékszik rá! - nem beszéltünk még egymással)
Megemlíti, hogy Anit lett a cserkészparancsnok abban a csapatban, ahol anno egy örsbe is kerültünk. És eme személy szeptemberben csapattalálkozót szervez, mert 20 éves a csapat.
Néztem ki a fejemből, és gyanútlanul megkérdeztem: Anita? nem emlékszem ilyen emberre.
Noámi közli: Anna, az Anti a bátyja.
No erre nekem még nagyobb köd. Aztán csak annyit bírtam kinyögni: Aha. (értse ahogy akarja, úgysem használja ki még az átlagos ember agykapacitását sem)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr261179832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 12:10:37

Nekem sem ismerős ilyen név. Amúgy meg nemtom hogy gondolják.. oké, hogy a kezdetekben ott voltunk, de ugye nem akarnak egyenruhába bújtatni, mint egy bizonyos esküvőn? jó ötlet lenne..

Egy annára sem emlékszem.. vagy anitára.. vagy antira..

zanz 2009.06.12. 21:06:16

Nekem csak hirtelen az Anna, akinek bátyja az Anti résznél annyi jutott eszembe, hogy "ott a Szabóék tehenénél kell jobbra fordulni!"

Remélem semmi ilyen ötletet nem terveznek, mert kb. úgy fogunk festeni, mint azok az ősöreg öregcserkészek, akik a Julianna-majorban anno részt vettek egy misén, és irtó furán festett rajtuk az egyenruha! Mondhatni röhejesen....

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 21:43:37

@zanz: de azok már minden lépésnél trottyantottak is.. amúgy meg ha mégis, akkor felejtős.. nem mintha nem szerettem volna azokat az időket.. de már nem tartozom oda, ennyi

zanz 2009.06.12. 21:54:00

Jó, oké, a trottyantást kihagytam, de a többi stimmel.

Nekem se lenne sok kedvem harci díszbe vágnom magamat egyetlen délutánra pofavizitnek álcázott sznobok összejövetelének támogatására.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 22:02:03

@zanz: akkor tüntetőleg ne mennyünk! még ha nem is hivnak!

zanz 2009.06.12. 22:07:37

Rendben! Te úgy se ehetsz a sütikből és egyéb házi elkövetésekből, nekem meg családi életet kell majd élnem... ;)
süti beállítások módosítása