HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.06.11. 21:55 zanz

"Hajnali telefon"-hoz megjegyzés

Miután ugye megtettem ama lépést, hogy az általam ismeretlen személytől (még ha halványan sejtem is, hogy ki lehet az, arra nincs garancia, hogy valóban ő az) ismeretlen számról kapott hívásokat szeretném kivizsgáltatni a szolgáltatóm által, kaptam egy levelet eme cégtől.
Szó se róla, a májusom kissé összefolyt, így olyan csekélység, mint postaláda ürítés eszembe se jutott. (hogy ezért mit kaptam Ypszitől!) Így mikor észbekaptam, egy második értesítőt találtam a ládában! Nosza, futás a postára, hátha! Ott elhajtottak, hogy már egy hete visszaküldték a cégnek. Talán ott próbálkozam!
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol elpanaszoltam a bánatomat. Kemény 8 percig várakoztam és hallgattam a béna zenéjüket, mire előkerült ismét az ügyfélszolgálatos hölgy. (olyat már nem említek, hogy helyből letegezett - hé, nem a négybetűs bútoráruházban vagyunk!) Mondta, hogy fáradjak be ahhoz a bolthoz, ahol a faxot elküldtem és küldjek egy újabb faxot, hogy a levelet újból küldjék ki a címemre.
Bementem a boltba, persze a múltkori ügyintéző sehol. Egy kedves hölgy először nagy szemekkel nézett rám és eleinte kissé elutasítóan próbált hamar lerázni és próbált rábeszélni egy ingyenes számcserére, végül az egész történetre annyit jegyzett meg:
- A kedves kollega miért nem vette fel ott helyben a telefonon keresztül ezt a kérést?
Majd kerített papírt és tollat és annyit kért, írjam meg ezt a faxot. Megtettem. Másik kedves kollega meg elküldte. Na most figyelek és ígérem nézem a postámat! (mert nem akarok hüjén meghalni!;))) )

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr151179881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 12:11:55

de nem úgy volt, hogy a vodán zaklattak és a pannontól kaptál papírt?:) vagy megint nem figyeltem?:)

zanz 2009.06.12. 21:02:51

Annyiban figyeltél, hogy azt írtam/mondtam (amelyik tetszik válaszd ki) nagy valószínűséggel vodás számról hívtak, de az ősrégi pannonos számom volt kitéve zaklatásnak. ;) Így azért kaptam a pannontól levelet. :))))

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 21:44:51

@zanz: jaa.. most izé, ja tudom.. a voda a net miatt kavart be.. megvan a csavar :)

zanz 2009.06.12. 21:49:45

És ha egy kicsit még becézzük a szolgáltatót, az enyém lesz az egyetlen alkoholtartalmú net. :D

Mondhatni öncsavar volt.... :D

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.06.12. 22:07:26

jó, akkor hozom a narancsot :)

zanz 2009.06.12. 22:12:02

Üvegeset hozol vagy kereket?

süti beállítások módosítása