HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.06.18. 22:28 zanz

Apróhirdetés

Miután A ma végre kinyögte, hogy nem tud jönni Múzeumok éjszakájára, így kicsit meglőve éreztem magamat.
Próbáltam elérni Madmartigent, akit csak munkában tudtam elérni. Sajnálattal hallotta, hogy nekem nem jutott társaság szombat estére. (mondanom se kell, neki évek óta ez az éjszakája előre le van zsírozva)
No sebaj! Majd megoldom!
Délután Makkával kint voltunk a Városligetben (ilyenkor áldom, hogy a fasorba jár a kőc!) és épp tartottunk a játszótér felé, mikor a Vajdahunyad vár tövében kacsákat keresve a várárokban Barátok közt forgatásába botlottunk. Ezt most szószerint kell érteni! Mert ahogy kerültük ki a biztonsági őrt, Makka majdnem hasalt egyet.
Lehet, hogy benne lesz Makka hangja abban az epizódban? Mert persze a legnagyobb csendben tette fel a szokásos kérdését: Miért? (kacsával kapcsolatos kérdését)
Átmentünk a kishídon, összevissza ugrált - tényleg lehet vmi rokoni kapcsolata a Duracell-nyuszival - aztán a kistónál teljesen megvadult.
Na jó, én is ludas voltam, mert közben telefonáltam hűséges mindenes szerelőmnek és feltettem neki a nagy költői kérdést, hogy vállalja-e a szoba álmennyezetének felvarázsolását. Visszadobta. Aztán még beszélgettünk, közben Makkát instruáltam, hátha rátudom venni, hogy a nagy faág dobálásban és kiskacsa nézegetésben bele ne essen a vízbe. (mindössze azért, mert akkor nem szedem ki, de közben a kőc sikító frászt fog kapni, mert vizes lett)
Miután enyhén leizzadva sikerült kiszednem a tó partjáról a gyereket, átjutottunk a zebrán is, és irány a játszótér. Útközben apróhirdetést fogalmaztam:

Keresem társam, aki elviselne egy nagypofás, néha szemtelen nőszemélyt egy múzeumlátogató éjszakára. Minden ellenkezést adj fel, úgyis arra megyünk, amire én mondom! Pl: Sziklakórház (ha bejutunk), Terrorháza (ha kibírjuk a sorbanállást), Bajor Gizi emlékház, PIM, stb.

Jelentkezést várom a "szerkesztőségbe", telefonszámomat meg kérjétek el TelefonBetyártól!


Ugye mondanom se kell, hogy nem a kisgyerekeknek kialakított homokozós-dühöngős részbe vette be magát, hanem a 6 éven felülieknek kialakított nyaktörő mászókát nézte ki magának. Persze segíteni kellett neki, de mikor végre lecsúszott a túloldalon a csúzdán, elégedett képét látva, megérte!
Aztán egy kis gerendán mászkálás. (előnyére vált, hogy táncolni jár, nagyon szépen végig sétál a pont lábfej széles fadarabon - ezt most azért mondom, mert látni kellett volna egy kislány kepeszkedését a gerendán!)
Kisebb harc után indultunk a troli felé, persze megnéztük a lufikat is (már látom, hogy mit kap névnapjára, de pszt! már felismeri az X betűt, a többi se várat magára sokáig!), meg mindenféle vásári bizbaszokat (jobb szó van rá?). Megnéztük a tavat is, ahol egy kacsa bent ült a hínárosban és pislogott ránk, majd ásított. Makka hihetetlen sok kérdéssel bombázott, örültem, ha pár kérdést meg bírtam válaszolni. Láttuk, ahogy szinte forrt a víz, mert vki bedobott perecdarabot és az apró halak versengve próbálták minél közelebb jutni a "nagyfalathoz".
Elindultunk a megálló felé, Makka vissza-visszanézett, és akkor megláttuk a víziszonyos kacsát! Kint ácsorgott a parton és leste az embereket. (többi kacsa bent a tó közepén nagy társasági életet élt)
Jött is a troli.... potló. Most már tudom, hogy hova tűntek a gyors 7-esek! 72-es trolinak álcázzák magukat!
Herminán leszálltunk és Makka vinnyogott! (ez nem újdonság, csak más volt) Megnéztem a lábát, és egy 10 Ft-os nagyságú vízhólyag éktelenkedett a sarkán. (na ja, kőfejű kisasszony nem akarta felvenni a zokniját)
Megnéztük, hogy mi újság a postaládámban.
Makka kérdése: Nekem nem jött levél?
Miért, kitől vársz levelet?
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr891194319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása