HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.06.28. 21:38 zanz

Telefonbetyáromról

Végre sikerült megszereznem a szolgáltatóm által küldött levelet. Rohantam a postára, persze nem én lettem volna, ha nem csinálok vmi apró bénázást, de végül a kezemben szorongattam a levelet!
Hazafelé menet olvastam a levelet, ami az elején sok-sok bla-bla volt. Második közepén végre kiderült, hogy mi a helyzet:

... Az Ön által megjelölt időpontok alapján sikerült beazonosítani az említett hívásokat. A beazonosított szám használójával éééé.hh.nn-án felvettük a kapcsolatot. (szerintem kiéhezve vártak már vmi felkérést) A használó nem tudott magyarázatot adni a hívásokra (hihi), és kifejezett kérdésünkre nem járult hozzá a hívószámának az Ön részére történő kiadásához. Azonban ígéretet tett arra, miszerint biztosítja, hogy a jövőben hasonló hívások ne ismétlődjenek meg. (A végén még unatkozni fogok)

Szóval hülyén hallok meg! Legalábbis ebben az ügyben!
Iziben felhívtam Ypszit, hogy tudassam vele mi a helyzet, közben arra is rákérdeztem mikor is hova is érkeznek. Majd hazaérkeztem, pakolásztam, Madmartigent is felhívtam, aki jókat röhögött a levélen és az egész eseten.

Persze van ötletem – mondom ez csak ötlet -, hogy mégis ki lehet, de ezt inkább még nem verném nagydobra, főleg, hogy ha még sem, akkor ugye alaptalan vádaskodásnak tűnne. ;)


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr781214319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása