HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.14. 20:55 zanz

Hétfői vitatkozás, ajjajj, ez bünti!

Egész jól indult a nap, talán csak az, hogy kőcöt majdnem fejbenyomta egy birka pasi a 7-esen, mert bénán vette le a táskáját. És még ő volt megsértődve.
20 perces séta a buszmegállótól a bölcsiig, ami negatív rekord lett - ezt a hétfő számlájára írom.
Irány a munkahely, ahol csak másoltam és másoltam és még mindig csak másoltam. Még szerencse, hogy nem kézzel kellett. ;)
Irány pótanya lakása, ahonnan elhordtuk a céges papírokat... meg Szécsi Pál cd-ket. Csak egy szám miatt néztem meg a hátulját a toknak, és mivel rajta volt, hát vittük.
Bent épp csendespihenő a zártosztályon c. rész volt, mert még nem támadott be senki, aztán jött a jó!
Munkaszerződés kreálás + aptyúk is megjelent a kőccel, de szerencsére őket elhajtottam vásárolni.
Munka után beszélgettünk aptyúkkal, aki vázolta, hogy a válás ügyében beszélt egy ügyvéd ismerőssel, és egy-két héten belül mehetnénk is aláírni a megszövegezett megegyezést. Utána beadja a bíróságra, és nekünk csak kétszer kell megjelenni, hogy nincs-e változás.
Gyerek mikor kezdje el emlegetni tökfejt? Mikor ott az apja. Király!
Hazaértünk, kellemes húsillat volt a konyhában, tökfejnek tegnap éjfélkor adtam ki az utasításokat, és mindre emlékezett.
Csináltam még burkolt krumplit, aztán azt is be a sütőbe.
Kőc türelmetlenül éhes lett, hát kért túrókrémet, aztán sóskiflit. Közben elkészült a hús is, a krumplik is.
Oké, kicsit csaltam, mert tökfejnek adtam a kissé nyersebb húscafatokat. :D
Kőcöt kérdeztem, nem kér-e husit, vagy krumplit, mire kiabálni kezdett, hgoy neki olyan nem kell. Oké, akkor tekintds elfogyottnak!
Kiviszem a tányért, mire közli, hogy kér húst! Ááááááááá!
Nincs! Erre éktelen üvöltésbe kezdett és bevonult a szobájába.
Aztán még játszottunk, meg kaptam Őróla vigyorogni való képet.
Mikor megkérdeztem tökfejtől, hogy fizetett-e a Decatlonban, válasza szerint adott vmi pénzt, felvilágosítottam, mondtam, hogy most felém minuszban van, mire: Sorolhatnám, hogyén mit fizetek! Csak a fütés 23.000 Ft! Azt használod!
Közöltem, hogy fizetem a kaját, a kocsijába a benzint.
Utána csak azt hallottam, hogy vadabbul csapkodja a billentyűzetet. :D
Minek vesz az ember olyan lakást, aminek a törlesztő részlete havi 100.000 Ft két bank felé? És távhős a lakás? Ahol a közösktg. pár Ft híjján 10.000 Ft?
Férfiban logikát nem keresek!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr78297540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása