HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.13. 00:39 zanz

"...A dolgozó a munkáltató fizetett ellensége..."

Péntek, ráadásul reggel. Főnök ébresztése egy alig életképes telefonnal. Kőc leadás a bölcsibe... egész gyorsan sikerült beterelni a csoportjába. Futás dolgozni. Főnök még sehol... sebaj. Kollegina fél tíz magasságban ugyan rákérdez, de még nem gyanakszom. elvégre sms-t küldött, akkor meg fent van! Munkáltatóm elő is kerül 11-re! Gyors letolás, majd a kommentje: visszaaludt! Piff neki! Hétfőtől új programmal bővül a feladataim sora - ébresztéssel zaklatni a főnököt. :D Munkálkodom tovább, főnök próbál belerázódni a munkába, de mellette a napi karakteradagját kezdi ledumálni, így szinte alig lehet hallani a webrádiós hireket. Antiszociális beszédkényszeres némber, de attól még imádnom!:D
Gy megjelent, talpig feketében, egész szexi volt! Igaz tömeg volt az irodának álcázott cellánkban, így csak a vigyorgó fejét láttam, aztán eltűnik.
Zsenge tököt is sikerült egy kicsit megszívatni, véletlen volt! Minek cigizik? Sikeresen kizártam, aztán dadogva mentegetőztem egy sort, végül bejutottunk.
Főnök egyedüllétre vágyott, ezért kizarándokolt a bótba (falusi áruház - 3 betű), hogy neki kell határidő napló, mert olyan snassz, hogy egy élő filofaxhoz van kötve. Aztán beállított egy állatkölykös asztali könyöklővel. (ezzel mit akar elérni? ;) )
5 felé sikerült is lelépni, futás haza, Matyi még sehol. Kezdem megszokni, hogy ha színházba megyek, ő nincs otthon, így nem látja, hogy mit tudok majomkodni, amíg elkészülök.
Elég gyorsan sikerült el is indulnom. És a 47-49-es villamospótlóról ismét sikerült lemaradnom. Elhatalmasodó paranoiám szerint, ha nincs villamospótlós bevonulás, akkor előadás után sincs semmi.
30-ra ott vagyok, irány egy kicsit nézelődni, hátha találok egy ismerős rendszámú kocsit! és lőn! Miután bejártam a környéket, pont a téren találtam meg a kocsit.
Ismerősöt is összeszedtem, irány a színház!
Beültünk a helyünkre, kb. 3 perc múlva már hallom is, hogy Ő begyün a színpadra. Szokásos kulcszörgetés, de mivel tovább beszélgettünk, azaz én beszéltem, ismerős meg csak kedvesen bologatott.
A figyelemfelhívás függöny át - produkció odáig fajult, hogy állt a kellék asztal mögött és szöveget mondott hihetetlenül artikulálva, gyönyörű hangon.
Előadás alatt alig nézett ki, szerintem. Tapsnál már igen.
Felvonás végén ismerős megjegyezte, hogy a "szemét" azért ki-kinézett. Ha ezt hallotta, akkor értem, hogy a második résznél miért volt sértődött. ;)
Tapsnál semmi! Sebaj!
Gyorsan megszereztük a kabátokat, és irány ki! Jön is ki, észrevett, és mivel a hátam mögött volt a kocsija, inkább került egyet, sem mint mellettem kelljen eljönnie.
(minek veszkődik az ember lánya egy pasi után?)
Gyorsan elindultunk megnézni, hogy a kisutcából hogy jön ki.
Ott gondolkodtam, hogy mi lesz, ha még nem sikerült lámpához közel érnie, és csak a második vagy harmadik lámpával bír csak kijönni. Addig ott ácsorogni gáz!
Második volt a lámpánál! Így szépen átsétáltunk a zebrán és persze kedélyesen csevegtünk az autójáról.
Persze elkövettem megint a szokásos hibát, hogy ilyenkor nem merek figyelni rá, mert annyira zavarban vagyok, hogy jajj! Pedig hát ő is csak emberből van!
Így csak azt láttam, hogy kisutcából kijön, index és forgolódva sávot vált (egyébként nem szokott), és úgy hajt el.
Telefon elő és hívom Matyit, hogy hol is lesz a kocsmázás. Ismerőst elhagyom a tér túloldalán, aztán irány a kocsma. Természetesen olyan helyen van, ahova még józsefvárosi koromban is 2x meggondoltam, hogy arra járjak-e kutyát sétáltatni vagy sem. Gyorsan odaértem, srácokat is megtaláltam, javában bicepszre gyúrtak már az sörösüvegekkel. Én inkább maradtam a hubertusnál, hátha vmelyik gyógynövény párlat jó háborgó bélrendszeremre. Harmadik után valóban jobb lett.:D
Ekkor már olyan kérdések is felmerültek Matyi és köztem, hogy járunk-e vagy sem. Kérdésemre nem kaptam választ. Jó tudni!
1 felé sikerült elindulni haza, de mivel éhes voltam, és az éjszakaira meg várni kell, irány a egy régi gyrosos ismerőshöz, hátha ismét kapunk extra húsadagot.
Természetesen teltház volt, így elmaradt az extra, de azért az íz... kárpótolt mindenért.
És még az éjszakai is megérkezett, majd a másik éjszakait is sikerült pont elcsípnünk, így 3/4 2-re haza is értünk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr90295194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása