HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.15. 22:55 zanz

Napjában csak egy pasi nyügeivel tudok foglalkozni!

Fura éjszaka után, fura reggel, ahol lányom közölte alig fél 7 magasságában, hogy ő visszamegy a szobájába az ő ágyába aludni. Asszem kérek egy új gyereket, ez végérvényesen elromlott!
Mivel alig 6 percet siet a telefonom órája, ezért mindenhova szép kényelmesen indulunk el, hogy a végére mindig rohanás legyen.
Csaj gondozónője szerint kőc mostanában sűrűn durcáskodik. Hmmmm, elgondolkodtató!
Elmentem Árkádba, ahol pikk-pakkra megkaptam a cuccost + vmi ajándékot, és mikor visszáruzni akartam az egyik dolgot, nem lehetett, csak szettben. KÉrdem én, hogy lehet egy karácsonyi csomagot két részletben kiküldeni? Így most vagy kifizettettem az illetővel, vagy visszaszerzi az egész szettet a megajándékozottól. Bájos lesz.
Vissza munkába, útközben beugrottam vásárolni vmi kaját, mikor beállok a sorba, ahol főnök épp fizet. Telefon elő, tárcsáz, főnököt figyeli, aki totál bambán matatja ki a telefonját, majd lenyomja.
Sor közben halad, mikor épp fizetésre kerülök, akkor csöng a telefonom. NÉzem, főnök az! Azért se veszem fel! Nem várt meg!
Munka ezerrel, de még gyorsítottunk egyet. És a nap végére sikerült sok mindent megoldani, pl. fiókot nagyjából kiüríteni.
Futás kőcért, 5 körül ott is vagyok, Rákóczi úti lottozó előtt sietek el, mikor túloldalon látok két emberalakot, egyiknek ismerős a mozgása-sziluettje.
Kiérek a fényből, ők is kicsit fényre érnek, hurrá! Ő az! Bambulom tovább, ő is néz (vagy csak mögém nézett). Elérek a sarokig, itt nekem balra kell fordulnom, ők még mindig nem értek oda. Esküszöm megálltam egy kicsit... 1 másodpercre, de mivel nem volt hajlandó gyorsítani, hát indultam tovább.
Érdekes látványt nyújtott! Kabát nyitva, kissé hátradobva, és így tette csipőre a kezét. Ezzel szépen látatta a hasát és más nemes szerveit. Mit akart ezzel jelezni? Asszem egyszerűbb lesz nekem letenni az angol középfokot, mint őt egyszer megérteni.
És ezek után ne érezzem magamat becsapva, mikor végre sikerül eljutnom a zugló önkormányzathoz, hogy végre átvegyem a lakcím kártyákat, erre bezártak! Anyjuk bús valagát!
Itthon egy magába fordult tökfejet találok, aki ahogy megjövünk helyből fülest feltette és nézte a hülye filmjeit. Mindössze ezzel az volt a probléma, hogy 16 éven felülieknek szóló filmek ezek lightos verzióban, de akkor se nézze a gyerekem. Mikor rászóltam a kőcre, akkor ő is kicsinyített a méreten. De akkor is!
Gyereket sikerült is egész gyorsan leraknom, mire tökfej nagy büszkén mutatja, hgoy mit művelt délután.... kifejtette a mangómagot a kemény héjából és most kirakta egy nedves rongydarabra. Bezony! Hős volt!
Most meg hülye gyerek lett, a szánalmasabb fajtából. Itt vigyorog, hogy kiszúrta a béna filmjében, hogy a csaj avon katalógust olvasgat-lapozgat és mutatja nekem. Wow! Ez remek, tényleg mintha esti óvi lenne!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr82299071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása