HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.17. 22:34 zanz

Meglepetés! Tanulsággal

Reggel szokásos, talán fel kéne kelni - játék indult nálam.
Kőc fent volt már, játszott mindennel ami a keze ügyébe került.
Öltöztetés egy móka volt, csak miért vicsorgok közben?
Indulás.
Bölcsiben első kérdés: orvosi igazolás?
Mondtam, nem vittem el, mert semmi baja. De igen, mert 4x fosott. Mondom, mert átszaladt rajta vmi. De...de...
Közöltem még, hogy lakcímváltozás lett. Akkor fizessek! Mondtam holnap.
Nagyon nem esett jól, de sebaj, futás be dolgozni. Útközben már elátkoztam mindent és mkit, csak hogy jobb legyen nekem. Reggeli önsajnálat kávé helyett!
Beérek, irány dolgozni.
Gazdasági zárásra mehetek. Főnökasszony elmondja, hogy mit kellene tenni. Bólogatok hevesen, közben figyelek, igyekszem mindenre emlékezni.... később kiderül nem vagyok százas a témában.
Tök jó kaja volt, de kevés. Mi van velem, hogy ilyen ehetnének van? Terhes nem vagyok, tehát lehet, hogy kezdek kigyógyulni a pánikból? Jó lenne.
Gyereket összeszedem, ahol meglepi vár: gyönyörű farmot épített a lány legóból. Volt torony-kémény is, meg állatok is. Kerítés is volt.
Hazaérünk, erre itt van exem. Bőszen bújják a gépet. Kezükben már sör. Kőcöt ellátom keksszel és mézzel, mert ez volt a kivánsága. Eszik addig csináltam magamnak is szendvicset. Mindent kint hagytam, hátha kőc meglát vmit és kér.
Eszek, közben netezem. Kis idő múlva ex megkérdezni, hgoy nincs-e még piritós, mert ő éhes. Tökfej, mint házigazda rávágja: nincs!
Akkor vmi más kaja.
Nincs!
Pedig a kolbászhoz milyen jó lenne!
Gyerekkel játszunk kint a takarón, mikor kiviszik a szemetesbe az üres sörösdobozokat. Tökfej visszanéz, aztán azt hallom csámcsogva esznek. Úgy néz ki megtalálták a sajtot. Gyereket elviszem fürdetni. Mesét olvasok neki. Aztán villanyleolt, kijövök.
Neten bolyongok, mikor oldalról hallom, hogy matyi gumimatracán fetrengenek. Hiába, aki egyszer belekostolt a jóba. ;)
Végül ex elhúzott, de ez tanulságos lecke volt számomra matyi vendégszeretetéből.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr14301515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása