HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.24. 21:18 zanz

Borzalmas kedd, ahol szó sem lesz borzról és annak almáról...

Nincs kedvem egy olyan napról beszélni/írni, melynek egy részével a sajtó is foglalkozik, a többi részével meg még mindig nem birkóztam meg, és néha elfog a kétség, hogy ez már olyan feladat, amihez kevés vagyok, mint tanárban a jóindulat.
Kezdve azon, hogy végre sikerült az Elműnek kijönnie, hogy a szerződést aláírjuk, hurrá, áram is van, de hogy az hol jön be, még mindig nem derült ki, ellenben mikor megnéztem, hogy mit sikerült csinálni keresés címszó alatt, hááááááát majdnem sírógörcsöt kaptam. Úgymond feleslegesen dobtam ki jópár ezer forintot. Ez a lakás nagyon jó tanulópénznek, csak kicsit költséges.
Délelőtti hír, Ev. közli, hogy a szekszárdi segítséget kérő nőnek a férje és a fia felakasztotta magát.
Döbbenten, hidegrázva álltam a dossziétartó oszlop mellett és nem bírtam kinyögni semmit. Utána már nem sokat kellett, mert Ev.ből folyt a szó. Munkamegosztás ezerrel: ő beszél, és néha helyettem gondolkodik. De legtöbbször helyettem is beszél.
Este msn-en közölte régi barátnőm, hogy kirúgták. És épp munkát keres... mily meglepő összefüggés! Tehát arra a napra bőven kijutott a jóból.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr22310522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása