HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.31. 12:49 zanz

Rohanás

Kettőig a szokásos csak a munkával harcoltam, utána pótanyámhoz elrohantunk pakolni, mert a mai nap volt a határidő a lakás kipucolására. Hmmm, asszem elszámítottuk erőnket.
Megjelent a lakás tulajdonosa is, majdnem kapott, de megelégedtünk azzal, hogy szépen kitereltük a lakásból, és a lift felé araszoltunk.
Ott már várt Ev.re a taxi, nekem épp jött a buszom. Fél 4, remek!
Gyerekért rohanás, a buszra 4-kor bírtunk csak felszállni, és még a Thökölyre is be kellett ugrani a kistáskáért. Telefon Hichomatnak, hogy megyek, de még akadályoztatva vagyok.
3/4 5-kor sikerült elindulni teljes díszmagyarban (oké a kócsagforgós kalpag ott maradt), az 1-es is jött. 1/4 6-ra már a Népligetnél vártam Hichomatot.
Közli, hogy akkor most hazaviszi magát, és majd ott kapom meg a kocsit. Fél óra alatt kint is voltunk a város határában, ekkor tudatosult bennem, hogy kurvára késésben vagyok.
Üllőin sikerült száguldanom, pedig még tankoltam is (nyitva hagyva a kocsit, nem semmi tőlem), de a NÉpligetnél megfogott a dugó. (úgy okoskodtam, hogy Lágymányosin átmegyek és ott majd csak lesz vmi tábla, hogy merre a M1-es. Ja, csak mikor pont 2 sávos lett az út, ott rohadt le egy kamion, így az alig 1 km-es szakaszt sikerült 30 perc alatt megtenni. Kegyetlenül anyázva vágtattam, egyszer vmi baromarcú suzukis majdnem összetörtette velem magát, de ügyes voltam és nem!
M0-áson egy darabig száguldottam, aztán vmi lámpa megint megfogott, utána már repültem, így már az egyesen voltam, mikor 7 lett.
Ekkor hívott trx, hogy akkor mi lesz a mikróval és a porszívóval? Mondtam, hogy jegelve a téma.
Beértem alig 20 perces késéssel a "színházba", ahol nagy szerencsémre Téri Sanyi is épp a pénztárban volt és pakolgatott, így gyors kabát ledobás és jegyvétel után (mikor közöltem az áfás igényemet, szerintem mindketten magukban kaparták magukat) felültetett a legfelső sorba. Örök hála érte!
Szünetben beszedtem a számlát, aztán tébláboltam a műszaknak fenttartott rész előtti ajtónál. Idővel szerencsém volt, mert Ő megjelent és kinézett. Később szemet dörzsölve jelent meg, majd elbújt egy papírdarab mögött (kispályás, attól még lehetett látni).
Megnéztem a jegyemet és majdnem dobtam egy hátast! Jobb oldal!
Gyorsan helyezkedtem, és a bal oldalra szereztem egy helyet. Leültem, vártam.
II. felvonás kezdésnél Ő kijön, első mondat felénél már megtalált. (szerintem már a takarásban is látja) Onnan ment a szemezés, és kiszólások, néha ugyan úgy éreztem, hogy vmit közölni akar.
Előadás végén megszereztem gyorsan a kabátomat, aztán irány a kocsi. Ott matattam, közben majdnem megfagytam. Kijött végre.
Lebotorkált a lépcsőn, kezében a cokmókja. Rámnézett, aztán egy fehér furgon mögött ácsorgott, hogy ott várja meg Jucust. Aztán elmentek a kocsihoz, mki pakolta be a cuccát a csomagtartóba, de semmi.
Gondoltam, akkor toll a füledbe apám! Azzal bevágtam magamat a kocsiba, és indultam. Ők akkor már elindultak, annyit láttam még, hogy nem Pest felé indultak el. Hogy most az M1-re mentek fel, vagy csak az 1-sre, azt már nem tudom.
Elég hamar hazaértem, Hichomatnak átadtam a kocsit, majd ő hazavitt, és még a ház előtt beszélgettünk egy adagot.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr95320825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása