HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.02.14. 23:04 zanz

Még egy ok!

MÜPA - 1908-2008 Nyugat

Kis színházi kritika - vélemény, magán észrevételekkel.
3/4 7-kor kezdődött a - szokásos - szájzsibongásom. (aki ismer, tudja, hogy ilyenkor - elméletileg - Ő keres, gondol rám) Már az 1-es villamoson voltam, igen izgultam, hogy időben odaérjek.
50-re estem be, kisebb bénázás a forgóajtóval, rohanás fel, leadtam a kabátomat, mosdólátogatás, aztán irány fel a nézőtérre. Útközben M ugrott utánam. Ott szabadkozott, hogy farmerban van, mondtam És?
Befelé menet majdnem hasra estem, mert már mozgás volt a színpadon és úgy tűnt nagyon ismerős alakzat ácsorog a korlátnak támaszkodva.
Mire a helyemet megtaláltam (nem volt egyszerű, de ügyes voltam), és helyemet elfoglaltam, tisztázodott a helyzet, Csoki volt akire azt hittem, hogy Ő.
Elkezdődött az előadás. Hmmmmm, érdekes volt, de pozítivan! Jól lett összeválogatva a dolog! Kiváncsi leszek, hogy a kritikusok hogy fogják szétcincálni.
Aztán megjelent Ő! Nagyon jól áll rajta a frakk.... a zöld tornacipő kicsit rontott a helyzeten, de nem sokat. Ellenben levágatta a haját!!!!
(Frakkban volt mki, a lányok is, csak ott finomítva - az a régi kép ugrott be, erről a frakkos jelmezről, ami még a negyedikes irodalom könyvünkben volt a Nyugat addigi íróiról készült csoportkép - talán a második nemzedékről, ott mki frakkban volt)
Szünetben M-mel bezsélgettem, aztán mikor bejött a színpadra, akkor visszamentem a helyemre, ekkor jöttek az örkényes ültetőlányok, gyorsan behajtottam őket M mellé. És neki kezdtem a szokásos játéknak, néztem őt. Persze nem akart rám nézni, egyszer igen, de az se volt hosszú.
Előadás alatt nem egyszer azt vettem észre, hogy vmi rág, vagy motyog magában és közben nagyon látszik rajta, hogy gondolkodik.
Tapsnál mindig kinézett.
Igyekeztem gyorsan kabátot szerezni, de itt lehetetlen volt. Így lemondtam arról, hogy láthatom.
Sétáltam ki a villamoshoz, mikor látok egy gyorsan hajtó kocsit. Ismerős forma. Megfogta a lámpa, hurrá, ez Ő, gyorsabban szedtem a lábamat.
A lámpánál őt szuggeráltam, hogy forduljon már felém, de nem akart, végül mégis, akkor váltott zöldre a lámpám, így Őt nézve, elindultam a zebrán. Majdnem pofára estem!
Erre mit csinál? Bambul, majd mikor neki vált a lámpa, akkor olyan gyorsan elhajt, hogy jajj!
Itt mondtam, hgoy elég volt! Nem kell!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr12340325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása