HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.02.29. 17:07 zanz

Röpke találkozás

Jegyeimet kifizettem végre, mondanom se kell, hogy megint késésbe voltam.

Sétálva mentem a lányért. Uránia melletti bejáratnál láttam az egyik Ifjú Titánját. Meg is lepődtem, hogy cigizik a kölyök.
Mentem tovább, vagyis inkább csak pár méterrel jutottam tovább, mikor előre nézve Őt láttam meg. Úgy nézett ki, mint egy macska, akit kivágtak a zuhogó esőbe. Nagyon húzta össze magát, nehogy még egy esőcsepp a nyakába essen. Ezen ott vigyorogtam, ekkor nézett felém. Csak egy pillanatra néztünk egymásra, lehet, hogy talán fel is ismert. Elvégre a piros kabátomban voltam, amit már messziről felismer.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr25360890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása