HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.02.23. 14:17 zanz

Darabtemető

No, Ideál elfelejthet egy újabb szerepet. Pedig ez jól állt neki! Legalábbis az utóbbi pár előadáson nagyon oda tette magát.
Ahhoz képest, hogy Makka előadta a "lehetetlen gyerek - anya nevelési csődje" rögtönzött monodrámáját, elég jó időben sikerült elindulnom.
Mondjuk buszon végighallgattam pár konziból szabadult még nagy önbizalommal rendelkező ifjú titánt, aztán vágta a tetthelyre. Olyat már nem említek, hogy most sikerült kocsit találnom, az viszont meglepett, hogy hatalmas fényárnyban úszott a hely. Először nem is mertem az árkádok alatt elmenni, nehogy belesétáljak vmi felvételbe. INkább a nézők közé vegyültem - már ahogy azt tőlem megszokott módon vagyis az autók között szlalomozva. Nézelődtem, legeltettem a szemeimet az ifjúságon, közben fel-felnéztem arra az ablakra. ;) És igen, szerencsém lett! Kinézett Őideálsága, aztán elfordította a fejét, és nézte a filmkocsin mozgó emberkéket. Majd visszavonult. No ezek után bementem. (elvégre azért most jegyem is van, vagy mi a szösz)
Bent találkoztam egy Bárkába átigazolttal, vele beszélgettem, aztán a mosdó felé találkoztam Tiszamenti lánykával is. A frászt hoztam rá, mert szinte a háta mögé álltam be és csak néztem. Aztán csendben elvonultam.
Lazán előadtam, hogy még az életben nem jártam itt, így a bejutásnál a jegyellenőrző lányka nézett is rám hitetlenkedő szemekkel, aztán az ültető lánykának adtam ugyanezt elő. Ráadásul még pár ismerős nősténnyel is találkoztam, akik rajban közlekednek és mostani szomszédomért vannak oda. (így ha a srác bármi infantilisnek tűnő mozdulatot tett majdnem bakfis felnyihogást produkáltak - pedig már ők is benne vannak a korban)
Végre minden kedves versenyző megérkezett, és beülhettem a helyemre. És elém nem egy nagyon nagy fejű ember ül be? Aki ráadásul még magas is volt, és még a feleségét is elhozta, aki szintén nem a mélynövésűek táborát erősítette. GRRR! Így csak reménykedni tudtam, hogy vmit vagyis Vkit látni fogok és ez kölcsönös lesz.
Végül láttam vmicskét. A lényeget mindenképpen. Pár gyilkos kinézést/odapillantást. Meg kiszólást. Utóbbit most nem értem, de ez nálam nem szempont. ("ne pazaroljam olyanra az időmet, aki arra nem érdemes....") Najó mégis értem. Toll a fülébe!
Szünetben Tiszamenti lányt elkaptam, szent ereklyeként őrzött képeket megmutattam (ennyi örömöm már hadd legyen!) aztán belső mosollyal nyugtáztam, hogy lánykának nagyon tetszik Ideál játéka, ez most nagyon ott van, stb. stb. Végül mondtam, hogy miket találtam a könyvtárban és még mire lehet számítani. (mondjuk egy tőrbefordulás történetét)
Aztán szert tettem egy programfüzetre, amit beülésnél sikerült elsüllyesztenem a (feneketlen) kistáskámba. Mondjuk lánykát kénytelen voltam 50 forint elejéig kirabolni, de úgyis találkozunk, mert a kincseket megmutatom neki 6-án.
Második felvonás, mikor sötétverem van, na ott volt egy érdekes megmoccanás. Ja, a nagyfejű házaspár szünetben elpályázott, így elém normális testalkatú emberek ültek, láttam is onnan mindent! No, folytatom: szóval Ideál bezsákolva, egyszerre sötét lesz, amit kihasználtam és az előttem ülő ffi feje mellett kinéztem. Fény vissza, erre a Drága mit csinál, "benéz az előttem ülő ffi mögé" - legalábbis egy ilyen mozdulatot tett. Lestem is ám! Aztán a végén legörbült a szám, mert bele kerültem a "bosszút állok az egész bagázson" kinézésbe. Naa!
Tapsnál viszont hosszú kinézés, utána meg adta a bankot, bár nem ő kezdte, de aranyos játék alakult ki közte és Fiona között. Kifelé menet Fiona a derekáról levette Ideál kezét (mindig így kiséri ki, mert csúszik a padló a hab miatt), erre visszafelé már úgy jöttek, hogy Ideál karbafüzte a kezét és nem akarta megfogni Fiona kezét. Erre még Malacka is elvigyorodott. Aztán Ideál engedett.
Elég gyorsan sikerült kabátot szereznem, és mire felöltöztem, aztán kijutottam, megfordultam és elképedve láttam, hogy már jön is le a lépcsőn Ideál. Hm! Tényleg verhetetlen ebben a számban.;)
Kijött és már vágtatott is tovább, na jó lépcsőn lépkedve még rámnézett, aztán sehol semmi. Így elindultam utána, aztán kisutcába be és séta a lámpáig. A lámpánál megálltam és vártam, hogy zöld legyen nekem. Közben persze azt néztem mikor jön Ő. Erre nem elbambulok?! Így már csak azt láttam, hogy elmegy mellettem, mereven nézve maga elé.
Zöldnél elindultam sétálva a Nyugati felé - fejszellőztetés céljából. És már megtettem kb. 100 métert, mikor eszembe jutott, hogy "miért is nem intettem le?" - ebből is látszik vásár után okos a paraszt. :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr43960694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása