HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.03.02. 18:45 zanz

Premier

Otp tanfolyás után rohantam a színházba, hátha látom a kocsiját, de sehol semmi. Azért is rohantam, hátha látom a színpadon. Persze ismerősöket találtam befelé menet. Kiderült, hogy mki felkerül az emeletre. Kivéve Csillát, aki középre került a 8. sorba vagy hányadikba. Mázlisa.
Felmentünk az erkélyre, ott beszélgettünk az ültetővel meg B-vel, majd M-val is. Utána az az ötletem támadt, hogy a szélen álló puffot elkérem és beülök az első sorba. Sikerült a csere. Persze itt a függöny lehúzva, így nem lehetett mást látni, mint hogy mászkálás van a függöny mögött.
Elkezdödött az előadás, az első szövegénél mindjárt felnézett, persze, hogy vigyorogni kezdtem.
Második felvonásnál megint ültem a puffon, persze lett volna helyem máshol is, de jó volt ott.
Előadás után gyorsan szereztem meg a kabátomat, most tényleg rekordot futottam. Mentem ki, várakozom, már szinte mki kijött, mikor Cs. is megjelent, kérdezte, hogy mi a helyzet? Mondtam még sehol semmi. Erre lejött, még hátrafésült hajjal. Épp vmin vigyorogtam, mikor rámnézett, elkapta a tekintetét, majd újra rámnézett. És most nem került egy hatalmasat, hanem csak a köztünk lévő oszlop miatt ment el a másik "lyukon". Csillával még tanakodtunk, hogy mi legyen, végül ott hagytam, hogy tudjon menni kajálni.
Így mentem az Astoria felé, előttem Ő. Forgatta is a fejét rendesen, de még messze voltam.
Megláttam a kocsiját, de nem ment felé, hanem elment a bankautomatához pénzért. Így ácsorogtam egy keveset, majd indultam tovább. Akkor jött kezében még a nyitott pénztárcája. Rámnézett és ment a kocsijához. Ránéztem és csodálkoztam. Aztán mentem tovább.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr41382313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása