HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.03.25. 13:40 zanz

Állatkertben

Madmartigen végre engedélyt kapott, hogy unokahúgát elhozhassa az Állatkertbe. DF-nek be nem állt a szája egész úton, aztán bejutottunk a Kertbe. És ott egyre kevesebbszer hallottuk a hangját, max. ha nevetett.
Makka mindjárt úgy indított, hogy perecet kereste rajtam, aztán azzal szereltem le, hogy majd bent megkapja. Még csak Vízműves tollat szereztünk, meg láttunk két vadkacsa gácsért, mikor Makka újból követelezni kezdett. Ekkor vettem nekik perecet, aztán megnéztünk a bivalyt, majd az elefántot. Végül bementünk az Elefántházba, aztán sodródtunk tovább, be az új afrikai kifutókhoz, ahol a kis orrszarvút mindkét kőc nagyon érdekesnek és aranyosnak találta. Végül eljutottunk a zsiráfokhoz. (kb. alig egy fél órája voltunk bent, mikor már Madmartigennek le kellett jelentkeznie, hogy DF még él és nincsen semmi baja)
Na szóval, zsiráfok! Hős voltam, mert meg mertem etetni az egyiket zoocsemegével.

Madmartigen ellőtt pár fotót erről a cselekedetemről. Nagy vigyorogva megnéztem, hogy sarjam mit csinál, hát... áll a falhoz szorultan és hatalmas kék szemekkel mered a zsiráfra, két kézzel szorongatva az almáját.
Ilyen gyönyörű szempillákat rég nem láttam:
 

Sikeresen megmásztuk a sziklákat is, egy teraszos részen a kőcök keményen rám hozták a frászt. Lejtős részen nekiállnak rohanni! :D Egy padkát találva leültem, erre a lánykák is mindjárt bújócskázni kezdtek a falnál található mélyedésnél. Gyors fényképezkedés, lányokról külön kép is. Madmartigen már az óváson gondolkodott, mert akárhányszor Makkáról próbált képet csinálni, mindig a kőc bekomolyodott, addig meg csak akkor volt bőr a fogán, mikor épp orrot töröltem neki.
Leértünk épségben, tovább a majomházhoz, ahol sikerült a kiskorúaknak mindjárt képet bontaniuk. Próbáltam a nagy embertömeget úgy túl élni, hogy a kirakott szövegeket olvasgattam, így pl. megtudtam, hogy 5 cm-es acélüveg védi a gorillákat az emberektől. Ezt tudattam Madmartigennel is, aki szintén meglepődött ezen információtól. Továbbhaladtunkban betértünk a mosdóba, ahova - régi emlékeim miatt - inkább nem mentem volna, de kőcök győztek. Mit ne mondjak *5-ös a kivitelezőnek, és a takarítószemélyzetnek!
Megtaláltuk végre a tigriseket is, akik legnagyobb meglepetésemre épp sziesztáztak, így lányok egymással versengve nevetgélve "próbálták" felkelteni a lusta macskákat.

Mikor végre sikerült kiterelni őket a kisházból mindjárt megnéztük a medvéket is, amiket először nem is vettek észre, mert annyira hátul voltak. A "sétányon" Makka elindult egy fényképezkedésre alkalmas részre, utána meglátta, hogy ott is lehet állatot látni, hát irány arra! Mki ment utána és ott is medvék voltak. Persze nekem mindjárt a szöveget kellett olvasnom! :D
Madmartigen nagy beszólása a Pákász-tanyára: Paraszt-tanya. :D Melléolvasását azzal magyarázta, hogy messze volt! 8-)
Megnéztük a mosómedvéket, vidrákat, a bagolyvárba nem engedtük fel a kőcöket, de ők ettől még felmásztak, a farkasokból csak két fület láttam.
A végére kicsit megcsúsztunk, így kapkodásba csaptunk át, de ennek ellenére láttunk 4 napos kétpupú tevét, aki édesen elnyúlva pihent, meg alig párórás egypupú tevét, aki még csapzott volt a magzatvíztől, anyja ott állt őrzően mellette (mikor visszjöttünk a falunézésből, akkor már feküdt az anya is, mögötte meg a méhlepény). Hatalmas tömeg állt ott, egész csendben, mi inkább megnéztük addig a falurészt. Ahol támadás ért!

 
Szerintem a táskám tetszett neki ennyire, nem is a benne lévő zoocsemege. De hogy a két kőc így asszisztál neki! (Makka ott rózsaszínül DF mellett!)
Ja, ahhoz képest, hogy Madmartigen a röhögéstől alig látott, egész jó kép lett az elkövetésről. ;)
Még bejutottunk az Aquáriumba is, ahol a kialakított rovarbemutatóról mi már rohantunk volna ki, lánykák meg hangosan követelték, hogy menjünk még egy kört!
A tengeri halak bemutatója viszont mindegyikünket elképesztette! Ennyi színt, formát, alakzatot még ennyire algás üvegen keresztül is lenyügöző volt!
Indulás haza, mi már fáradtunk, mikor Madmartigen meglepte őket egy-egy zsákbamacskával. Nagyon tetszett nekik!... Mármint amit kaptak!
Aztán tényleg haza, mert nekem további programom volt, és Makkát is jött meglátogatni az apja! (de ez már egy másik történet;) )
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr151024722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása