HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2009.06.17. 21:39 zanz

Lakás

Most az egyik feszültségforrásom a lakásom. Aki tudja a történetét nem csodálkozik, hogy vagy hanyagolom, vagy mielőbb túl akarok adni rajta, de hogy ott éljek, az kizárva!
Nos! Épp titkos terveket szővegetem, mikor anyám telefonja csöng. A szomszédom hívja. Na gondolom végre nekiállnak a gázvezetéket preparálni! Épp itt az ideje! Erre nem szól bele!
Aztán megint cseng a telefon.
Végre bele is szólnak, majd anyám átpasszolja nekem.
Kisebb értetlenkedés után kiderült, hogy egy ingatlanos érdeklődik a lakás iránt. Másnap 10-re megbeszéltük az találkát.
Másnap 10....
Ácsorog egy épp az érettségiről szabadult gimnazista srácnak álcázott humanoid a kapuban. Megszólítottam, közben magamban mosolyogtam. Aztán kölcsönös bemutatkozás és megmutattam az objektumot.
Enyhe hátrahökölés volt az ellenfél részéről.... Ja! Elfelejtettem kitakarítani, felrakni a szobába az álmennyezetet, és még az építkezési szerszámokat elpakolni, berendezni a lakást az alatt az idő alatt, amíg előtte való napi beszélgetésünk és a találkozásunk között eltelt.
Szóval mivel a testbeszéde a srácnak sokat elárult, hát inkább nem húztam az időt, belecsaptam a lecsóba. "Hány százalék a jutalékuk?" Srác helyből ledöbbent. Majd kezdte a cég története elején. Anyám! Újabb kismese! (közben az ingatlanos kiskatalógust olvasgattam és igen koncentráltam, hogy jó helyen ühümözzek)
Próbált kérdezgetni, mire irtó akadozva bírtam okosakat kinyögni. (mi van velem? oké, nem vagyok Ypszi, de azért nekem is jó tud lenni a lepénylesőm. Miért nem lehet tortaleső? Vagy pizzaleső?)
Kicsit még poénkodva meséltünk, aztán kidobtam.
Ja, és még postám se volt. :(
Olyat ígértem, hogy szeptemberre szeretnék elköszönni a lakástól, de ugye addig még csinálnom is kell vmit. Szóval házi feladatom is van a szünetre. :P
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr691192066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása