HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.24. 21:28 zanz

Szerda, ha jól emlékszem

Baba mellettem ébredt megint. Ez csak annyiban volt jó, hogy milliónyi folytatásos álmaim voltak, mert kb. 5 percenként felébredtem arra, hogy gyerek fejjel bent van a szerszámok között,vagy épp a hideg padlón fetreng, vagy csak tökfej ébresztő órája vakkant minket fel. Utána jött az én telefonom, de neki is csak 3x-i nekifutásra sikerült lelket vernie belém.
Elindulunk, persze 8-ra nem sikerült beérnünk, így kőc pont lemaradt a reggeliről. Sebaj, előtte azért evett két kekszet.
Futok, hogy anyámnak leadjam a papírokat, aztán futottam vissza. Így is sikerült késve beérnem.
Főnöktől megkaptam a lakáskulcsot, mondta hozzam el a postát is, meg írjam le a mérőórákat.
Telefon anyámtól, hogy vigyem a papírt is vissza, melyen az iktatószám van. Király, lakásnézés ugrott, irány zugló.
Buszon gyerek - kezében a joghurt - elaludt. Hiszti ezerrel. Anyámnál megnéztük a pelusát, mert panaszkodott, hogy megint fáj neki a pisilés.
Buszra fel, gyerek megint bealudt. Hisztivel hazamásztunk, otthon még evett joghurtot, kiflit, kakaót, aztán gyors fürdés volt és tényleg hamar elaludt.
Tökfejet hívta egy ismerőse, hogy menjenek kocsmázni, közölte nincs pénze, holnap kapja meg a túlóra pénzét. (akkor minek sír nekem, hogy nincs pénze?)
Végül elment, gondolom ígéretet kapott arra, hogy fizetik a sörét/söreit, és lopkodhat cigit az asztalra kitett dobozokból.
Így mindenféle dolgom után végre nekiállhattam Eric a vikinget nézni, feléig el is jutottam, közben Hichomatot szerettem volna ráébreszteni, hogy ő is uabban a szart tapossa az élettársával, mint egykor én aptyúkkal. Nem sikerült, mert ugye egy kost nehéz meggyőzni! Majd megtanulja...
Aztán eldöltem aludni. Arra ébredtem, hogy tökfej hazagyütt, de utána megint semmire.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr22310532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása