HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.25. 23:09 zanz

Na végre!

Reggel: szokásos + ráadás hiszti a fáradtság miatt

Beértünk, két gyerek még reggelizett, ő is kapott reggelit.
Otp-be beugrottam, villámgyorsan elintéztem két dolgot is, aztán beugrottam a csarnokba, ahol egyik kedvenc boltomat kerestem. Sehol semmi, mert felszámolták a boltot.
Nem jó!
Futás tovább, gyomrom korog, Lipóti pékségben találtam végre vmi ehetőt, mire eljutottam a kaiserig, már el is fogyott, gyors zsákmányolás ott is, aztán menjünk a bányába!
9-kor telefon Ev.nek, utána nekiálltam tömb vadászatnak és rendszerezésnek.
Aztán nyomhattam, és pénzt számolhattam.
Hány év után is ettem újra sztrapacskát? Talán 5! Kissé olajos volt, de a régi szép emlékeket így is sikerült felidéznie! Mintha követ ettem volna kaviccsal.
Boltokba kiszaladtam, Thália szervezést majdnem kétszer jártam meg, végül csak egyszer, de akkor sikeresen, bár csöppet ledermedtem, mikor leírták az új postázási címemet: Tököli út! (ööö... megáll az agy és ácsorog)
Mézes-sonkás chipset is sikerült vennem, mondjuk jó két percig ott álltam előtte és néztem, hogy biztos ő kell-e, aztán döntöttem! Kell!
Utána 3/4 5-ig igyekeztem Káosz kapitányt leterelni az asztalomról... vissza a dobozba a tömbök közé.
Gyerekért futottam, persze, 5 után értem oda, Makka hihetetlen ügyesen játszott két forma illesztő játékkal. Ja, és meg lett a tegnap elcsavargott Kitty is.
Megnéztük a vonatot a megállóban, majd posta, majd vissza kenyérért, majd újra a vonat, és végül a buszra fel. Gyerek hisztivel jutalmazott meg, később közölte, hogy nem akart a bácsi mellé ülni. (kezd nagyon félni idegen férfiaktól, jó lesz figyelni!) Kőc bealudt, vagyis próbált, nekem más ötletem nem volt, gyorsan leszálltunk és bevágtatunk a dm-be, mert ott van kis bevásárló kocsi is.
Vissza a buszra, majd buszról le, és végre haza. Senki sem volt itthon, így gyors vacsora, mesenézés, gyerek 9 felé már magától ment átöltözni, majd visszajött még mesét megnézni, utána tényleg ment aludni.
Annyira meleg volt a szobájában, hogy már én hisztiztem. Gyorsan véget vetettem ennek és szellőztettem egy nagyot. Még mocorgott egy-két percig, aztán azóta alvás van.
Hichomattal beszéltem, hm, azért én készülöm a költözésre, mert hétköznap nem tudok majd költözni.
Sebaj, holnap színház, addig meg még annyi minden történhet. ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr21311835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása