HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.26. 23:54 zanz

No, elég!

Délután 5-re sikerült kilábalnom úgy ahogy az önsajnálatból! De csak azért, hogy más kétségek fészkeljék be magukat kicsi szívembe és fejembe.
Banyek, mint egy átmeneti szálloda!
Pl.: Új vacok: jó-jó, de este hogy megyünk haza? Pittbullt kölcsönzök az állatorvosiról? Vagy 5-re otthon lenni és senkisem ajtót nyitni?
Hogy szállítom el a dolgaimat matyitól? Egy-két nagyobb dolgot még kézben át bírok vinni, de a többit?
És mennyire fog nekem menni ez az új élet?
Mikor lesz már kész a Rókalyuk? Mikor mondhatom, na lehet gyűnni lakásavatót ülni-hányni?
Mikor lesz az az idő, mikor elővehetem azokat a ruháimat, amiket július óta zsákban tartok?
És még számtalan kérdés.
Baba nagyon nem akart elszakadni tőlem, de hát mennem kellett. Nagyon megzavarodott attól, hogy kétszer látott bőgni, utána meg minden oknélkül kiabáltam vele.
Pici érzékeny lelkének a mai nap nagy pofon volt.
Fél 7-re már itthon, a kőműves telefonszáma már itt várt. FEstőnek is lesz.
Hétfőn telefon a közös képviselőnek, a villanyszerelőnek, a másiknak, a kőművesnek, és még a jóég tudja kinek. Ja, meg nem ártana dolgozni is... mondjuk.

Indulás, elértem a 49-es villamospotlót. Onnan metró, végül beértem Arany János u-nál leszálltam és kísérletet tettem autókeresésre, nem sikerült.
Bementem, kabátot gyorsan leadtam, elszaladtam a mosdóba, utána még a kabátbeszedőknél jegyemet már kérték. Átnéztem az üvegajtón, Apa már ott melegít.
Másik mosdót is lecsekkoltam, kijövetkor hallom a hangját. Nofene! akkor még nem késtem le semmiről.
Pont kiérek a "folyosóra", mikor ő jön elől, utána a műszaki vezető és a sugó lány. Rámnézett, a szokásos "néz mélyen a szembe" nézésével, majd elhaladt előttem.... sleppel együtt.
Ahogy beértek a nézőtérre a szokásos helyen megállt és el kezdett guggolni, na itt hagytam el a társaságot, és mentem a helyemre. Jegyszedő néni mondta, hogy üljek a második sorba, de önfejűleg mentem az 5. sorba. Mikor mentem fel a helyemre, látom jön be. Felmászik a helyére és elheveredik. Gyors körbenézés, kiszúrt, lába már mindjárt felém volt, így úgy nézett ki, mint aki mindjárt leesik a színpadról. Utána helyet változtatott, így már láthatott. Ott vigyorogtam, mint a vadalma. Persze a sor legsötétebb részére kerültem, így nem hiszem, hogysokat látott belőlem. Igyekeztem kis Vuk lenni a vadászaton (értsd: villogtatni a szememet), de nem hiszem, hogy nagyon látszott.
Előadáson többször kinézett, a Machbeth-monológot felém mondta, aztán kaptam belőle egy adagot.
Megint előadta a visszanézek, bár nem látlak játékát, de most nem olyan intenzíven.
Bájos volt, mikor az üveggel csapott oda egy kallantyúnak a színpadon, mondván, nehogy elessen benne. :D
"Na te vén kurva..." résznél teleszájjal vigyorogtam rá. II. Richárdnál meg (hogy híjják azt, mikor az ember úgy csinál, mintha a foga között lenne vmi? Szívja a fogát?) érdekes volt, na!
Kétszer sikerült mondani uazt a részt. Másodikra rájött, hogy már volt, és zavarba is jött, de ügyesen kimászott és mondta tovább.
Sajnos pont a Shylock-monólog megint nem ment, mert elrontott egy szót, és akkor már az egész sort újra mondta. Ááááááááááá!
Előadás után megvártam. Egyetlen dolog zavart csupán, hogy az utcán ki-be járkáltak az ÜZemház és az Opera között a régi erkeles kollegák. Kettő ki is szúrt és közsönt is. Ajjajj, holnap majd mesélhetek ám aptyúknak!
Végre (még mielőtt kockásra fagytam volna) kijött, elindultam utána, ő atelefonját keltette életre. Megyek utána, godnolkodom, hogy mit kéne mondani. Semmi ötlet... még most sem, hogy írom a blogot. Ha a kocsijánál támadom le, rendőrért kiált és igaza van, mert az zaklatás. Ha csak megyek utána, az meg követés. Jajj! a végén bírósági ítélettel leszek gazdagabb. Annyit mentünk, hogy a végén azt hittem, hazáig gyalogolunk, de nem!
A végén telefonos segítséget kértem Hichomattól, és ő is meglött állapotba került.
Irány a Nyugati, a villamosmegállóba, aztán le a Burger Kinghez, hátha lesz kajám, de kevés pénzzel nem ugrálok.
Fel a megállóba, újabb ötlet, irány séta! Úgy látom nincs otthon! Akkor vissza a megállóba, és irány haza.
Itthon várt a piritósnak való és tejestea. Yeah! És Terry Jones!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr79313110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása