HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.28. 16:42 zanz

Keringő áram

Reggel jött villanyszerelő, áram persze még sehol. Felhívom közös képviselőt, ad egy számot, hogy elérjem a ház villanyszerelőjét. Persze rossz számot írtam le. Sebaj.
Munka ezerrel, semmi mást nem tudok csinálni, hát munka tovább.
Ebédnél jól jártam - úgy ahogy, mert T elfelejtette megrendelni a kaját - mondjuk későn adtam le, tehát én is ludas vagyok, így Ev-et kikísértem kajáért.
Két kannal ebédelhettem + Hirtelen de az is késő Pankával. Utóbbiból folyt a szó, mert Hiszti Géza szóval tartotta. Mikor kiment panka, akkor olyan fejjel nyúlt Gézuka a buborékos palack után, hogy csak röhögni tudtam. Erre beszélgetni kezdtünk. Általában csak bénázás volt csevegés címszó alatt.
Mikor felállt, hogy megy, nézett egy darabig, mire szemtelenül beszóltam (egy főnöknek)
- Na, menj dolgozni! Mindjárt megyek én is!
Nem vagyok kispályás, na!
5-re jött aptyúk, hogy megyünk ügyvédhez válni.
Ilyen gyorsan még nem végzett emberekkel az ügyvéd. Mondjuk anyakönyvi kivonat ott maradt, de legalább tudom, hogy hol van.
Utána a Westendben megnéztem kedvenc telefonomat, hátha lehet még kapni. De már nem is gyártják. Marad a használt piac.
Gondoltam sétálok egyet. Lazán meglőtt állapotba kerültem, mire sikerült rájönnöm, hogy a fejemben lévő térképen tekernem kell egyet.
Sikerült, autót találtam, mikor felnéztem, otthon volt, vigyorogva mentem a villamoshoz és végre odáig jutottam, hogy tudtam olvasni Márait.
Baba keményen lázadt a zuhany ellen, de más választása nincs.
Hajmosás egy 80x80-as helyen még nem lenne gáz, de nincs semmilyen gátló eszköz a kicseppenő vizek ellen. Bájos lesz így nővé varázsolnom magamat szerdán.

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr39316607

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: network cable installation 2017.10.13. 02:37:18

is codeine syrup illegal yahoo - Percocet 108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása