HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.01.30. 12:27 zanz

Lara Croft-os kiképzés

Gyereket bedobtam a bölcsibe, irány vissza a "másik lakásba". Keresem a cuccost, hogy "szép" lehessek csütörtökre.
Először csak lightos keresgélés volt, aztán gondoltam egyet, és felmásztam a dobozok tetejére. Onnan igyekeztem összeszedni a cipőmet és a szoknyákat. Persze acélbetétes bakiban kishelyen való mocorgás inkább emlékeztetett egy teknősre, mely helyet akar változtatni, de kinőtte a páncélját + bénázás közben már a hátára is fordult. De megoldottam, hogy nem estem le a doboz tetejéről. Bár így is sikerült egy csini lila foltot begyűjteni. Megtaláltam a kistáskámat is, persze, mikor diadalittasan lemásztam a földre, olyan lazán ott hagytam, hogy öröm volt nézni.

Penészfoltok minden mennyiségben, bár még csak egységes színűek - vmit biztos rosszul csináltam.

Este, hosszas kísérletezés után sikerült a yetiből nőformátumot alakítanom, de még van mit dolgozni a dolgon.
Most már csak a harisnya mérete a döntő, hogy hány ránc lesz a bokámnál. Mert még a nyáron a 3-as harisnya kicsit - mondom kicsit - volt szűk, és mivel most 4-est kaptam csak, közben alakformátumot váltottam, hááááát....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr32320802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása