HTML

Állatkert az életemben.... zsiráf nélkül

Mit mondanál arról a személyről, aki Makkának hívja a kőcét, és az anyját antik műtárgyként próbálja eladni az ószeresnek?

2008.03.02. 17:00 zanz

Nyüvescipő

Lelki Hichomattal van jegyünk az Üvegcipőre. Persze, most dacból sem a "vizes blokkba" ültünk, hanem a bal oldalra a 3. sorba.
Kezdetnek Hichomat elkésett, Gabika már sepregetett, mire beesett.
Félórával később bejött Ő is és onnantól kezdve nézelődés kezdődött. Egyszer már ki is szólt: "vén marha vagyok". Nem is igaz...

Szünetben próbáltam Hichomatot beszédre kényszeríteni, de nem sikerült, végül nekem kellett csevegnem, na nem panaszkodom, mert megy a pampogás. Elmeséltem a teázás utáni találkozásunkat. Persze nagy nevetés.

Második felvonás csókjánál megint sírtam befelé. Én is akajjok!

Harmadik felvonásra Hichomatnak el kellett mennie, mert anyja bedurcizott, és nem volt hajlandó vigyázni a törpre. Így maradtam egyedül.
Felvonás közben egyszer csak kinézett és mondta a szövegét: "kint a sarkon". Vigyorogtam ám keményen.

Előadás után gyorsan megszereztem a kabátomat, na nem rekordot döntve és kint várakoztam. Kicsit mászkáltam és lőn! megtaláltam a kocsiját... a sarkon. Sétáltam vissza, jött ki két zenésszel, nem mertem megszólítani. Így elment mellettem. Aztán beszállt a kocsiba. Így gyorsan mentem a kereszteződéshez. Ott állt elsőnek.
Erre nem merek ránézni!!!!! Én hülye!!!!!

Persze, hogy utána várhatom, nem fog megvárni, elvégre Ő már nyitott.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zanz.blog.hu/api/trackback/id/tr82382206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása